Demontaż tulei metal-guma-metal i montaż tulei metal-poliuretan (2 połówki) bez tulei zewnętrznej (Instrukcja nr 24)

Poniższa instrukcja pokazuje, jak należy prawidłowo wymienić tuleję metal-guma-metal na tuleję metalowo-poliuretanową złożoną z 2 połówek oraz wewnętrznej tulei metalowej.

Przed demontażem

Demontaż

1

A – Obracamy element
B – Wyprasowując naciskamy prasą na górną płaszczyznę tulei zewnętrznej
C – Prasa
D – Tuleja pomocnicza służąca do wyprasowania
E – Tuleja zewnętrzna
F – Tuleja wewnętrzna z gumą
G – Ramię wahacza
H – Bloczki podpieramy pod ramię wahacza

2

Prawidłowo zdemontowany element

UWAGA!

A – Pamiętaj, aby przed montażem wykonać fazę ułatwiającą montaż nowego elementu

B – Przed montażem dokładnie oczyść całe gniazdo ze wszystkich zanieczyszczeń

C – Ramie wahacza
D – Tuleja zewnętrzna
E – Tuleja wewnętrzna z gumą

Montaż

1

A – Miejsca smarowania
B – Prasa
C – Połówka wkładu poliuretanowego
D – Ramię wahacza

Wprasować tuleję poliuretanową do gniazda z jednej strony

2

A – Miejsca smarowania
B – Obracamy element

Następnie odwrócić wahacz i wprasować drugą połówkę

3

A – Miejsce smarowania
B – Prasa

Wprasować drugą tuleję poliuretanową

4

A – Miejsce smarowania
B – Prasa
C – Tuleja wewnętrzna

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Więcej w tej kategorii

Nowości – czerwiec 2024

Ostatnie przed wakacjami nowości zawierają zróżnicowaną ofertę zaczynającą się od śrub mocowania tulei do takich samochodów jak Audi, Cupra, Seat, Skoda, oraz

Więcej »

Nowości – kwiecień 2024

Nasze kwietniowe nowości produktowe zawierają 23 nowe pozycje. Wprowadziliśmy do oferty kilka nowych tulei, także wraz ze śrubami dla takich samochodów, jak

Więcej »

Nowości Marzec 2024

W marcu wprowadziliśmy do oferty 13 nowych indeksów. Ponad połowa z nich to elementy poliuretanowe, wśród których ciekawą pozycją jest tylna tuleja

Więcej »